Show reviews that mention
service customer service customer warranty repair problem phone products refrigerator parts
Filter review

SIX YEAR OLD REFRIDGERATOR

WORST PRODUCT AND CUSTOMER SERVICE I HAVE EVER EXPERIECED IN MY LIFE; FRIDGE IS 6 YEARS OLD COST OVER $2K AND HAVE HAD MULTIPLE REPAIR VISITS AND THEY STILL DO NOT HAVE IT WORKING AND IT HAVE BEEN 3 MONTHS. LG BLAMES A&E SERVICE AND A&E SERVICE BLAMES LG AND THE LANGUAGE BARRIER IS A BIG PROBLEM

User's recommendation: DONT BUY LG.

View full review
ID
#2465029 Review #2465029 is a subjective opinion of poster.
Location
Allegan, Michigan

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
I purchased a LG refrigerator in July 20 - was delivered in late Aug 20. An expensive refrigerator - French Door - Bottom Freezer - Slimline Ice Maker in the front left door. In late Jan - the Ice Maker stopped making ice. I called LG - they sent a tech within a few...
View full review
View full review
1 comment
#1993729

I’m sorry to hear you're having this issue, and I’d like to see if we can assist. Please contact LG Customer Support via Facebook Messenger (https://www.facebook.com/LGUSA/), and include the phone number associated with your account for further assistance.

ID
#2460791 Review #2460791 is a subjective opinion of poster.
Product
Lg Electronics Refrigerator
Preferred solution
Repair or replace my refrigerator

They called me

I lost my shipping label due to I accidently deleted my email for my repair service now all of a sudden everything is different and still dont have it so now I still have two stylo6 phones one bought in Dec 13 2020 and the other jan 13 2021 both screwns have lines through them but the touch part still works the lady that set up my first repair ticket said it would be about 80 to 100$ and that if I didnt want them to repair it and send it back it would be $19.95 all I want is another shipping label or to know wether I need to pay to ship it myself please thanks.

User's recommendation: none at this moment.

View full review
ID
#2459508 Review #2459508 is a subjective opinion of poster.
Loss
$600
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

LG WASHING MACHINE TOP COVER RUSTS

Lg Electronics - LG WASHING MACHINE TOP COVER RUSTS
Lg Electronics - LG WASHING MACHINE TOP COVER RUSTS
Lg Electronics - LG WASHING MACHINE TOP COVER RUSTS
Bought our LG Washing Machine Model WT4870C in June 2013. Rust began showing up about 3-4 years afterward. Was told it was not a warranty issue by the LG Support representative. Rust was surface-only at beginning and appeared to the right of the Dispenser box. Today it is much worse there and now in other areas of the Top Cover (part #MCK6218****). Product is failing prematurely, and damaging clothes. Since there is nothing the consumer could or should do to prevent this, it certainly appears to be a product defect. Shame on LG. Anyone find a different brand washer that does not have this problem? Thanks!

User's recommendation: Too late once you bought an LG washing machine. Sorry.

View full review
Featured
ID
#2454693 Review #2454693 is a subjective opinion of poster.
Loss
$500
Preferred solution
Let the company propose a solution
Over two years now fighting to obtain any semblance of professional repairs from the absolutely ridiculous people in their huntsville ala. offices and winning a default judgement against their warranty non service I am sadly filing this complaint which is one of a...
View full review
View full review
ID
#2450153 Review #2450153 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Too many to list

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
We got a LG dishwasher from Conns here in Baytown Texas. We bought it in November, didn't receive it until January. We paid a plumber to install it, the dishwasher put out a code error that it was leaking. We called Conns and a service man came out said, he fixed it....
View full review
View full review
ID
#2446032 Review #2446032 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Never worked
Loss
$175
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Refrigerator quit working. Called for repair. They told me that LG is warranted for 7 years so they wanted me to call them. Called LG. First girl said they would ship whatever parts needed out and gave me the number for their repair person. That company said they would...
View full review
View full review
ID
#2443464 Review #2443464 is a subjective opinion of poster.
Location
Dayton, Ohio
Loss
$1000

LG TV picture turns off, while sound remains.

Called and E-mailed customer support. Explained the problem, they stone-walled and asked for TV details which I provided. All said and done, IT WENT NOWHERE! So now I know that LG stands for LOW GRADE will never purchase an LG product again, nor will I accept any promos. I will never purchase an LG product again.

User's recommendation: STAY AWAY FROM THIS MANUFACTURER!

View full review
ID
#2441978 Review #2441978 is a subjective opinion of poster.
Location
Parsippany, New Jersey

Rusting washing machine

purchased a lg washing machine , company really dropped the ball after top started rusting, company, LG had sent a top wrong color, then stated they didnt have a top available, A quick search on the internet revealed an updated part number available, for purchase, Lg just didnt want to make good on the repair, they string there customers along, but no action I would avoid this company if you value quality, This is not a single isolated incident a quick search on the web yeilded hundreds of results for rusting lg washing machine, there was even a class action lawsuitepoor quality

User's recommendation: poor quality, negligent customer service, pick another brand.

View full review
1 comment
#1987348

I’m sorry to hear you're having this issue, and I’d like to see if we can assist. Please contact LG Customer Support via Facebook Messenger (https://www.facebook.com/LGUSA/), and include the phone number associated with your case for further assistance.

ID
#2434665 Review #2434665 is a subjective opinion of poster.
Product
Lg Electronics Wt7500Cw Washing Machine
Pros
  • Was a great designe
Cons
  • Poor build quality
Loss
$130
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I need tech support for a mini split heat pump

LSN186E Fan unit has no power no display. Where do I measure the 36 Vdc that suppose to power the unit fan unit. I have 230 vac at the heat pump unit.
View full review
ID
#2431274 Review #2431274 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
I am requesting tech support

Poor customer service and inferior product.

Recently received a replacement phone (LGK40). This phone will not pair with car radio. The last phone I had worked fine in the car but was constantly dropping calls and breaking up. I have talked with my carrier for months and spent over 4 hours on the phone with pioneer and
View full review
ID
#2430942 Review #2430942 is a subjective opinion of poster.
Location
Palm Coast, Florida

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Hotspot settings disappeared

Well Im not sure what happened but I am sure knowing I may lose the connection w customer service 3 times not once did they return my call to keep working on problem. The hotspot button in the panel up too has disappeared as well ...i am only able to turn hotspot on and off cannot click it and get anything like password or change the name or access in any way.

User's recommendation: Poor customer service ..

View full review
ID
#2429210 Review #2429210 is a subjective opinion of poster.
Product
Lg Electronics Cell Phone
Pros
  • Product fine
  • Design and function
Cons
  • Part wearing out way too soon
  • Unreliable product nonexistent customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
Purchased an LG washer Feb 2020. Washer just quit Nov 2020. only worked for 8 months. Multiple attempts to contact LG. They claimed to not have an authorized technician in my area (which includes 3 major metropolitan cities within 45 min. They wanted more and more time...
View full review
View full review
1 comment
#1986102

I’m sorry to hear you're having this issue, and I’d like to see if we can assist. Please contact LG Customer Support via Facebook Messenger (https://www.facebook.com/LGUSA/),and include your phone number assoicated with your case.

ID
#2425844 Review #2425844 is a subjective opinion of poster.
Loss
$664
Preferred solution
Full refund
We bought an LG oven in 2014, and it has been an absolute nightmare to get quality customer service. We filed a warranty upon purchase and installed the unit in our newly remodeled kitchen. Upon installation the installer noticed the range knobs had were melted! We...
View full review
View full review
ID
#2424671 Review #2424671 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Beautiful piece of equipment
Cons
  • Product quality and lack of professional customer service
  • Customer service and not honoring warranty
Loss
$175
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I purchased a new LG TV on Black Friday. LG does not support the new Discovery app!!!

How can a nationally recognized company who won numerous awards at the electronics show not support a major app like the Discovery app. I had no idea. I am going to sell the junk, and a TV that includes the Discovery app. What a waste.
View full review
ID
#2413160 Review #2413160 is a subjective opinion of poster.
Product
Lg Electronics Tv
Cons
  • Slow to respond
  • No discovery app
  • Cannot read channel guide
Preferred solution
Full refund